Jak si vybrat SNB
VYBER SI TVAR
Nejčastější otázky a odpovědi:
Power Rocker
Hybrid Power rocker vypada zajimave, take jsem zvazoval koupi
v podobne konstrukci. Jen by me zajimala stabilita, zda to dobre
drzi hranu i ve vyssich rychlostech a zda prevazuje v charakteru jizdy vic rocker
nebo camber? Nikdy jsem podobny hybrid nezkousel a nerad bych slapnul vedle.
Jízdní vlastnosti Power rockeru odpovídají měkčímu camberu.
Na hraně se chová jako camber. To znamená že při prošlápnutí do rádiusu a při doskocích je měkčí, odpouští chybu a nezakusuje se.
Používají ho všichni naši team jezdci do rampy, na big jumpy i na freeride.
----------------
Chtěl bych allmountain ? univerzal , directional twin. Konstrukce: camber, combi rocker .
Necham si rad poradit jakou delku zvolit. Měřím 190 cm bota 12US .
Doporučujeme P-team 165
-----------------
Dobrý den,
doteď jezdím na camberu. Mám problémy na ztvrdlém a zledovatělém povrchu. Je na tyto podmínky lepší tvar rocker?
Díky za radu, případně odkaz kde to lze nastudovat. (než pořídím nové prkno).
Tvar rocker v zásadě neřeší problém jízdy na tvrdém povrchu.
Tvar rocker je pro jezdce kteří jezdí hlavně v parku a věnují se street jibingu, je to měkčí konstrukce snowboardu.
Konstrukce umožnuje velmi rychle si podmanit a užít jízdu pro začátečníky. Modely v této konstrukci maji měkčí flex i přes celkovou tuhost prkna.
Při ollie a projetí radiusu nabízí snažší a rychlejší reakci, jizda na switch jde lehčeji ustát.
Umožňuje jednodužší zvládnutí triků při jibingu, doskocích i při dotáčení triku a jízdu bez "zaseknutí" hran a následných pádů.
Nevýhodou je celkově měkčí prkno a špatná kontrola hrany, prkno nedrží na pevnějších površích.
Nevím jakému ježdění dáváte přednost - sjezdovka, freeride, rampa, park?
V naší produkci kromě rockeru nabízíme jestě také Power rocker univerzálnější kombinaci dvou tvarů - rocker/camber.
-------------------
Můj problém je to, že hledám desku, která při freeridu nezklame na tvrdém podkladu. Na upravené sjezdovce můžeme jezdit na čemkoliv. Současné prkno mám s konstukcí camber a poměrně tvrdé (dělali ho kluci z Brna - Meryl) a na tvrdém drží jen pata a špička, zatímco mezi vázáním vytváří nekontaktní plochu a ztrácí adhezi. Než jste mi psal, měl jsem za to, že "obrácené" prohnutí prka, by mohlo fungovat tak, že právě v místech těžiště podpořených U tvarem desky, dosáhnete "zaříznutí" do zledovaného svahu. Vlastně mi jde to to, vybrat prkno, které bude v uvedených podmínkách nejlépe kopírovat terén a držet stopu. Neočekávám nesplnitelné.
Co teď?
Pro doplnění: Jezdím dvacet sezon, na sněhu, trávě, šutrech, ledovcích, v létě, v zimě ....
U konstrukce rocker se stává úplný opak. Kontakt je pouze v místě vázání a špíčka s patkou nedrží a jsou ve "vzduchu".
U camber konstrukce záleží na celkové tvrdosti prkna a velikosti prohnutí camberu. Jestliže nedochází k prošlápnutí prkna a kontaktu se sněhem prkno je příliž tvrdé nebo prohlé.
Není problém v konstrukci ale v tvrdosti.
Doporučuji měkčí camber nebo typ Power rocker, což jest camber pod vázáním a rocker mezi vázáním.
----------------------